    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Date: Wed, 24 Dec 2014 21:58:05 +0100

    W dniu 2014-12-24 o 11:49, Moonsky pisze:
    > A jest przepis, który nakazuje wyrzucanie śmieci?
    > Albo zabraniający hodowli mrówek w mieszkaniu?
    > Nie wszystko musi być podane expressis verbis, po to mamy prawników.
    > Jest równiez coś, co nazywamy zdrowym rozsądkiem oczekiwanym od dorosłego
    człowieka, uwierz, sądy to stosują.
    > Inteligenntne sądy, nie te po kursach w Mławie.
    > No i kwestia umowy, która może rozwinąć przpisy ogólne i je uszczególnić.

    co do suszenia betów na kaloryferze to jeszcze po zdrowy rozsadek mozna
    to podpiąć. Kiedyś regulaminy spoldzielni mieszkaniowej zabraniały
    suszenia ubran na kaloryferze, ale wraz z pomiernikami problem sam
    umarł. Jednak przy otwieraniu okien? Nie masz najmniejszych szans jesli
    takową czynność zazyczyłeś sobie PO podpisaniu umowy. Skad najemca ma
    wiedzieć, ze wynajmuje mieszkanie gdzie nie ma kompletnie innej
    wentylacji niż otwarte okno? No powiedz mi jak? Tylko od Ciebie, a Twoim
    obowiazkiem jest to im powiedzieć PRZED podpisaniem umowy. A w Twoim
    interesie jest to wpisać w umowę, zeby w sadzie nie było słowa przeciw
    słowu.

    --
    @foe_pl