  • Data: 2014-12-25 19:08:37
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!> Ty kradniesz mu chłód, głupia,
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>....masz tak nasrane w głowie ....
    Szkoda, że się nie doczytałam tego jednego ze zdań,
    bo bym nie odpowiedziała, ale już napisałam więc wysyłam.
    Poległeś tym zdaniem.

    ---
    >Należy zauważyć, że pieprzysz od rzeczy.

    Może jakiś argument, a nie epitety.

    > ---
    > Puknij się w głowę. Opisałem dokładnie jak działa podzielnik, że jest to
    > tylko uproszczony ciepłomierz, który ze swojej natury służy do mierzenia
    > ciepła, ale Ty głupia jesteś i nie dociera.

    Zbyt wiele uproszczeń. To tak jakbyś zmuszał fabrykę do liczenie ceny towaru
    po cenie materiału,
    a zapomniał o podatku i robociźnie.
    Do ciebie nie dociera, że są inne czynniki niz kaloryfer mające wpływ na
    temperaturę w mieszkaniu.
    (sąsiedzi, pogoda).

    A według prawa, norm, ogżanie mieszkanie polega na tym by była w nim
    określona temperatura.
    Nie ma 20 st= nie ma ogżewania.
    A za to ogżewanie płace nie sąsiadowi, tylko ciepłowni.

    NIE. Jak sobie zakręcę kaloryfer to nie mam zaużycia zero na ogżanie tego
    mieszkania.

    > Jak sobie kaloryfer zakręcę, to mam bliskie zeru zużycia energi z tego
    > kaloryfera na ogżanie tego mieszkania.
    > ---
    > Ale pieprzysz. Jest oczywiste jak 2+2=4, że emisja ciepła z zakręconego
    > kaloryfera jest równa dokładnie zero.
    Jakoś to rozpisz bo nie rozumiem . Według mnie 4=2+2 :
    Ciepło dostarczone do mieszkania = ciepło z kaloryfera + ciepło z innych
    źródłeł.
    U ciebie widzę, że 2 =4

    > Jak sobie kaloryfer zakręcę, to NIE mam zerowego zużycia na ogżanie tego
    > mieszkania:
    > ---
    > No nie masz i płacisz np 30% tego, co inni. Bo podzielniki tylko szacują a
    > nie mierzą więc zakłada się np te 30% choćby zero wykazało.

    To wytłumacz mi dlaczego w jednej spółdzielni jest 30% w innej 20% w innej
    jeszcze inaczej?
    10% w skali roku to duże pieniądze, dobra kilkaset złotych, to podobne kwoty
    do pszeciętnej dopłaty lub niedopłaty.
    I niby jak wytłumaczysz tymi 30%
    1: gżanie mieszkania nad ciepłym mieszkaniem, uczciwie ogżanym
    2: nad mieszkaniem zewnętsznym z całkiem zamkniętymi kaloryferami?

    Oba mieszkania mają ten sam wspułczynnik (muszą mieć),
    a ogżanie drugiego będzie duuuuuuużo droższe.
    Niby dlaczego lokator z 1 piętra ma płacić za to że ten z parteru nie
    mieszka?

    > ---
    > I co z tego ?

    To , że nic nie zapłacisz za ciepło z kaloryfera, a sąsiedzi zapłacą za
    ciebie.
    I nie maszans zmieścić się w 30 % , bo te 30% nie liczy sąsiada,
    a inne ogżewane pomieszczenia bloku.

    > ---
    > Chyba jak okno otworzą.
    Jakieś bzdury piszesz , w łazience nie ma okna.

    > ---
    > Jak "ukradzionego" ? Jeden sąsiad grzeje bo chce mieć ciepło, drugi nie
    > grzeje bo chce mieć zimno.

    NIe: drugi nie gżeje, bo ma 2 mieszkania.
    A pierwszy gżeje na maksa by z trudem osiągnąć 20st niezbędne do życia.
    Nie ma szans zaoszczędzić,
    ten obok będzie ustawiał pokretło w połowie i będzie miał 24,
    bo ma dobrego sąsiada.

    > Dopiero gdy zaczęłam dokładnie sprawdzać temperaturę w każdym
    > pomieszczeniu,
    > zrozumiałm na całe życie po 25 leciu kapitalizmu, czemu w socjalizmie nie
    > dało się zakręcić kaloryfera do końca.
    > ---
    > Aha, a kiedy dojdziesz do tego, że jesteś głupia ?

    A umiesz liczyć do 2?

    Jakie gżejące, ty znasz polski język?
    Żeby coś gżało musi mieć wyższą temperaturę ,
    a jak ja pragnę pszepisowego minimum 20st,
    a ściana ma 17st to ziebi, i zdecyduj się czy ty gżejesz, czy ja ci kradnę
    zimno?
    Bo to jest spszeczne a prezentujesz oba poglady.

    > ........Każdy sąsiad robi Ci dodatkową izolację od dworu, że nie trzeba
    > grzać tyle ile trzebaby gdyby ściana zewnętrzna była. Powinnaś mu za to
    > zapłacić, ale za głupia jesteś.
    Pszeciwnie. Jak by ściana była zewnętszna to ocieplam ją od środka, np pszy
    pomocy styropianu typu do tego pszeznaczonego, lub stawiam tam regał z
    książkami.

    Ale jak jest obok zimna ściana sąsiada, to ocieplanie nie ma sensu, bo
    ściana ze względu na duże ciepło właściwe działa jak piec i nagżana latem
    zwraca temperaturę pewnie jeszcze ze 2 tygodnie, a może i miesiąc.
    Jak ją będe izolować to w lato się ściana nie ogżeje dostatecznie i będzie
    mniej zwracać ciepła jesienią.
    Dodatkowo sąsiad może się zmienić, jak ocieplę pszyjdzie nowy, gżejący i
    zmniejszenie styropianem metrażu mieszaknia nie ma sensu.
    To samo z pszestawianeiem mebli.

    Ściana zewnętszna, stale bez sąsiada jest więc
    i ma być inaczej traktowana niż ściana z sąsiadem.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)