    From: "Aisa_prw" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc karna - skarbowa prezesa na wychowawczym
    Date: Tue, 13 Jul 2004 16:25:45 +0200

    Zastanawiam czy teraz mogę gdziekolwiek pisać,
    bo z tego co przeczytałam w aktach to prezes nowy jest też włascicielem
    ale to ja mam wezwanie na policję:( nie wiem czy nie za późno).
    Nowy prezes jest nieuchwytny:( a mnie się czepiają o niezłożenie
    sprawozdania
    finansowego w sądzie. O całej sprawie dowiedziałam sie wczoraj z wezwania na
    policję,
    a do tej pory nikt mi nic nie wysyłał, było jedno pismo z sądu wysłane na
    adres s-ki, które
    odebrał stary właściicel (dyrektor)- wiem bo widziałam zwrotkę, ale on nawet
    do mnie nie zadzwonił.
    W ogule to do firmy nie miałam za bardzo po co wracać po macierzyńskiem -
    wybrałam wychowawczy i teraz żałuję.
    a.. i jeszcze jedno wzywali już tego nowego prezesa do sądu ale na policji
    nie był - bo nic nie ma w aktach, ale sąd rejestrowy umorzył mu sprawę na
    mocy:
    art. 355 $ 1 kpc w związku z art. 13 $ 2 kpc i art. 7 ustawy o KRS . Szok
    i jeszcze widziałam że sąd dał mu grzywny i sprawę przekazał do kierownika
    sekcji - celem podjecia dalszych działań w zwiazku z mozliwościa
    popełnienia przestępstwa z art. 74 $ 4 ust. o rachunkowości.

    I co teraz?
    Dokładnie przekonam się o co chodzi w piątek,
    ale chciałam sie dowiedzieć co mi moze grozić i jak sie bronić.
    I czy na pierwsze przesłuchanie już lecieć z adwokatem?

    Pozdrawiam
    A.