    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Date: Mon, 11 Apr 2005 09:47:04 +0200
    <d389e2$999$1@nemesis.news.tpi.pl> <d38a3b$6jh$1@inews.gazeta.pl>
    <6o16e.9043$Xm3.6514@trndny01> <d3ap3c$2ir$2@news.onet.pl>
    <yZ96e.2106$ha3.932@trndny02> <d3baou$3hu$1@news.onet.pl>
    <6ea6e.2112$ha3.993@trndny02> <d3bc01$bg7$3@news.onet.pl>
    <Iua6e.3504$Fm5.279@trndny09> <d3bcee$nsh$1@news.onet.pl>
    <d3bi69$iis$1@inews.gazeta.pl> <d3bift$lo0$1@news.onet.pl>
    <d3bita$lhp$1@inews.gazeta.pl> <d3bj75$p57$1@news.onet.pl>
    <d3bjg2$o3b$1@inews.gazeta.pl> <d3bjjn$p57$2@news.onet.pl>
    <Syf6e.9603$Xm3.3685@trndny01> <d3c2g6$hk4$3@news.onet.pl>
    <m7g6e.4311$ok4.2229@trndny07> <d3c2vp$hk4$5@news.onet.pl>
    <Udg6e.2280$ha3.1088@trndny02> <d3c3f9$fte$2@news.onet.pl>
    <oxg6e.9612$Xm3.8315@trndny01> <d3c7sm$57r$1@inews.gazeta.pl>
    <osh6e.4316$ok4.4159@trndny07> <d3c9f3$9ol$1@inews.gazeta.pl>
    <xTh6e.6284$ff4.1034@trndny08>

    Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w

    > Wlasnie ze teraz zwalaja wine jeden na drugiego.

    Bo burak Tweede jestes a nie gosciu ktory je moglby znac. Jakby kazdy oprych
    wiedzial dane policjanta w cywilu i wiedzial o akcji to wyslalby swoich
    zbirow aby mu rodzine uprowadzili albo i jego przed akcja ustrzelili.
    A dlaczego ty nie podasz nam swojego nazwiska tylko chowasz sie za nickiem a
    nie powiesz swojego numeru pesel, imienia, nazwiska itd ?? Ochrona danych
    osobowych jest niezbywalna.

    > Utajniac mozna tylko w uzasadnionych przypadkach. Utajnianie nie moze byc
    > wykorzystywane do ukrywania dzialalnosci kryminalnej.

    Zglos projekt ustawy...teraz duzo bzdurnych ustaw przechodzi a jako obywatel
    masz prawo. Nazwiska kierowcy w komunikacji publicznej nie poznasz, a ty sie
    czepiasz, ze policja utajnia nazwiska pracownikow dzialjacych w ukryciu.
    Ja bym do szefow mafii liste nazwisk dal z fotka na twoim miejscu.:-/

    > Zwlaszcza dzialalnosci kryminalnej policjantow. Nazwiska bohaterow w
    > mundurkach z Magdalenki znamy.

    Bo nie zyja juz ....i nie idzie ich zastraszyc. A ci co zyja nadal sa w
    ukryciu.

    Tweede ty jakis wszechpolak jestes chyba albo Amfa handlujesz, ze ci tak
    policja sie nie podoba. Piszesz takie bzdury, ze wywraca sie zapewne
    wiekszosci czytajacych i z odruchami wymiotnymi biegna do kibelkow oddac
    posilek. W zasadzie co drugie zdanie to "dzialalnosc kryminalna policji" a o
    dziallnosci kryminalnej obywateli ... np kiboli, handlarzy narkotykow albo
    innych popaprancow nie widzisz ??
    W cywilizowanych krajach obywatel swiadomie zrzeka sie pewnych praw na rzecz
    bezpieczenstwa. W Polsce chcemy wszystko za darmo i kazdy z nas jest
    najuczciwszy i szlachetny a reszta to gnojki. A jak jest naprawde ??
    Sorki ale ten burak mnie zgrzal.
    Pozdrawiam Maver