  • Data: 2003-02-13 10:27:15
    Temat: Re: odp.cywilna lekarza
    Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    trudne pytanie
    chcialoby sie odpowiedziec, ze postepowanie w stanie terminalnym powinno byc
    takie samo jak u kazdego innego chorego
    ale tak nie jest
    odpowiedzialnosc cywilna ponosi sie nie za dzialania podejmowane a za bledy
    w dzialaniu
    i tak w ogole to do granic czego?
    a odpowiada za zdrowie i zycie powierzonego mu chorego

    Użytkownik <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie : czy i do jakich granic lekarz ponosi odpowiedzialność
    cywilną za
    > działania podejowane w stanach terminalnych? Za co konkretnie odpowiada?
    Jak
    > dalece jest obowiązany ratować życie ludzkie? Proszę podać mi przykładowe
    OSN,