  • Data: 2006-04-26 12:16:58
    Temat: Re: odmowa podjęcia pracy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi napisał(a):

    > Czytałeś odpowiedzi samego zainteresowanego?

    CzytałAm.
    > Polecam to:
    >
    > I co tam widzimy:

    > Po co ma "sprzątać ulice" skoro bierze zasiłek

    Gdzie wyczytałeś, że bierze?

    > a "dorabia sobie" na
    > lewo?

    Niech dorabia, skoro coś umie, moze zalegalizuje.

    > Dlaczego ma nie sprzątać ulic - skoro ja mu mogę za to zapłacić
    > "poprzez RUP oczywiście" - a za nie posprzątane ulice ja i tak płacę
    > podatki.

    Bo do sprzątania ulic najdaja się ludzie po skończonych albo nie
    podstawówkach, a Tommy ma trochę wiecej, wiec i RUP moze ruszyć tylek i
    realizować ustawę proponując mu _odpowiednie_ zajęcie, tudzież kursy,
    doszkolenie, staż pomoc w załozeniu firmy itd.

    > Jak widać - on nie jest "prawdziwym bezrobotnym" - tylko wstrętnym
    > obibokiem -który kradnie pieniądze (zasiłek) - i nie poinformował że
    > znalazł pracę.

    Zasiłek mu się należy, bo tak jest w ustawie. A Ty masz wszystko w
    porzadku względem US, i np. oprogramowania, ze tak rzucasz sobie
    kamyczkami?

    EOT, bo co ja, Don Kichot jestem?
    Justyna