  • Data: 2006-04-26 08:27:41
    Temat: Re: odmowa podjęcia pracy
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 kwi o godzinie 21:54, na pl.soc.prawo, krys napisał(a):

    > Nie pracuje, bo nie ma pracy.

    Czytałeś odpowiedzi samego zainteresowanego?
    Polecam to:

    I co tam widzimy:

    Po co ma "sprzątać ulice" skoro bierze zasiłek a "dorabia sobie" na lewo?
    Dlaczego ma nie sprzątać ulic - skoro ja mu mogę za to zapłacić "poprzez
    RUP oczywiście" - a za nie posprzątane ulice ja i tak płacę podatki.

    Jak widać - on nie jest "prawdziwym bezrobotnym" - tylko wstrętnym
    obibokiem -który kradnie pieniądze (zasiłek) - i nie poinformował że
    znalazł pracę.

    --
    Herbi
    26-04-2006 10:27:38