  • Data: 2006-07-16 09:13:34
    Temat: Re: odmowa mandatu a sąd grodzki (długie ale fajne ;) )
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    |<onrad napisał(a):
    > - Najbardziej to bym chciał aby sąd zmienił mandat na nakaz
    > przeproszenia sąsiada, który to zgłosił.

    Sąd może nie wlepić ci nic, jeśli odpowiednio wyrazisz skruchę, użyjesz
    argumentów o informowaniu sąsiadów o imprezie (nawiasem mówiąc trzeba
    było zostawić karteczkę w drzwiach :P) i zapewnisz, że ani wcześniej ani
    później nie było więcej takich zdarzeń. Ale może to też nic nie pomóc.
    A z przeprosinami to ja bym nie czekał na nakaz sądu, tylko poszedł i
    przeprosił.

    > argument extra: mieszkam od tygodnia i juz mnie krew zalewa, ze 2 czasie
    > tych upalow musze siedziec z zamknietymi oknami bo wrzaskow dzieciakow
    > sasiadow nie da sie zniesc (dziecko sasiada z gory lubi przyjsc pod moj
    > balkon i drzec sie do rodzicow), ale zamykam okno i jakos cierpie;
    > tymczasem oni nie mogli przetrwac jednej nocy)

    Takie argumenty mogą ci tylko zaszkodzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin