  • Data: 2006-07-16 09:13:27
    Temat: Re: odmowa mandatu a sąd grodzki (długie ale fajne ;) )
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

    Beniamin napisał(a):
    > Sąd może nie wlepić ci nic, jeśli odpowiednio wyrazisz skruchę, użyjesz
    > argumentów o informowaniu sąsiadów o imprezie (nawiasem mówiąc trzeba
    > było zostawić karteczkę w drzwiach :P)

    myslalem o tym, ale jestem tak bardzo wprowadzjacy sie, ze... nie mam w
    domu zadnej czystej kartki :) Powaznie :)

    > i zapewnisz, że ani wcześniej ani
    > później nie było więcej takich zdarzeń.

    Wczesniej z mojej strony nie. Dopiero sie wprowadzilem :)

    > A z przeprosinami to ja bym nie czekał na nakaz sądu, tylko poszedł i
    > przeprosił.

    Szkopuł w tym, że nie wiem który z sąsiadów wezwał policję (klatka 3
    pietrowa). A policja oczywiscie zdradzic mi tego nie chciała. A naprawdę
    bym przeprosił.

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';