  • Data: 2009-07-10 09:00:40
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h36ura$qn8$1@news.onet.pl...

    > Już się odniosłem na samiutkim początku ;-)
    > I w tej akurat kwestii zgadzam się z Tobą w 100% :)

    fukstycznie :)
    a wiec wracajac do twojego pytania

    > Czyli kiedy? Możesz ustalić ten moment podpierając się jakąś sensownym
    > uzasadnieniem?

    mysle ze najwazniejsze kryterium, do ktorego doszla obecna medycyna, to
    sprawny zywy mozg i uklad nerwowy, sterujacy praca organow, dodam tylko ze
    mozg, czyli cos wiecej niz "sterownik", cos co odbiera i przetwarza bodzce,
    potrafi na nie zareagowac itd
    oczywiscie reakcje na te bodzcie maja miec cos wspolnego ze swiadomoscia, bo
    jak wiadomo rosliny tez reaguja na bodzce, a nie o takie rakcje nam tu
    chodzi