  • Data: 2009-07-09 10:36:19
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Jeszcze chwila i przekonacie mnie że walenie konia z efektem spuszczenia
    > się jest równoznaczne z morderstwem.
    > Wobec czego 99,999999% populacji męskiej jest mordercami i należy ich
    > skazywać :))
    > Bo nie wierzę zwi czy ty balon że nigdy nie trzepałeś gruchy :)

    Ja Cię nie chcę przekonywać o niczym. Pytam po prostu kiedy wg. Ciebie
    człowiek przestaje być zlepkiem komórek. Podaj jakiś konkretny moment.
    Jeśli nie moment zapłodnienia to kiedy? Kiedy ma rączki i nóżki? Kiedy
    wykształca się mózg? A jeśli tak to jak bardzo ten mózg ma być
    wykształcony? W niektórych stanach w USA człowiek jest od momentu
    narodzin i częste były przypadki morderstw dzieci kiedy zaczynała się
    akcja porodowa.

    ZWI