  • Data: 2006-08-02 11:12:03
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    założę jeszcze jedną hipotetyczną sytuację (która NB zdażała się u mnie w
    rodzinie):

    ciotka na wsi musiała nagle wyjechać, a my do niej przyjechać na wakacje.
    Zostawiła klucz w wiadomym nam miejscu.
    Siedzieliśmy sobie sami na panderozie tydzień, wujek-sąsiad doił krówki (z
    naszą pomocą ;-))
    i było sielsko anielsko, ciocia wróciła po tygodniu, rzuciliśmy się sobie w
    ramiona i super

    wersja my-mendy i łajzy (bo za takich uważam ludzi świadomie nie płacących
    czynszu i nie oddających mieszkania właścicielowi- niech cię obraża, kto
    chce) mamy klucz, ciotki po tygodniu nie wpuszczamy, ba! wołamy policję, bo
    nas nachodzi. Za miesiąc, poddając się romantyzmowi wsi zachodzę w ciążę z
    synem sołtysa. Nie daję się wygonić tym bardziej, ze przecież "błogosławione
    napoczęte" w drodze.

    No i co? Ciotka ma iść pod most bo mi się romantyzmu zachciało?

    Poza tym - jak to pierniczone prawo utrudnia wynajęcie mieszkania właśnie
    uczciwym kobietom w ciązy, które na wynajem stać?

    hania