  • Data: 2006-08-02 14:24:15
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 13:50:56 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

    > Nie mam zamiaru zachowywac sie nie fair do ludzi, ktorzy wobec mnie zachowaja
    > sie fair. Nie biore duzego czynszu, bo nie jestem hiena. Zostawilam im meble,
    > choc moglam je wziac do mieszkania mojego chlopaka, ale chce, by "mieli
    > miekko pod dupką" (sorki za wyrazenie). Mam nadzieje, ze to docenia.
    >
    > Mam za to zal do panstwa, ze jedyne, co moge w nim miec, to nadzieje -
    > a "ono" i tak zdziera ze mnie podatki, ktore ida w kosmos.

    Tak to już jest że nie ma idealnie... albo uspokoisz swoje nerwy i
    wynajmiesz, albo będzie stało puste (niech czeka - chłopak rzecz
    ulotna ;-))
    Mogę Cię tylko pocieszyć jednym - jak wynajmiesz ludziom pracujacym
    to nie będą myśleć o takich głupotach. Sa mieszkałem w wynajętym mieszkaniu
    (w Polsce oczywiście), znajomi też wynajmują i jeszcze nigdy nie słyszałem
    o przypadku żeby lokator nie chciał się wyprowadzić - a często wręcz
    przeciwnie. Płacić i tak trzeba, targać się z komornikiem nikt nie chce
    (kto coś ma) więc po co mieli by zajmować mieszkanie? Chyba za dużo czytasz
    o teoriach spiskowych ;-)

    Henry