eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawa › Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Date: Wed, 30 Jan 2013 06:10:18 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <kea9vm$vm0$1@news.task.gda.pl>
    References: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359522615 32448 95.50.150.117 (30 Jan 2013 05:10:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2013 05:10:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714494
    [ ukryj nagłówki ]

    news wrote:
    > powiedzcie mi jak mam wybrnac z tej sytuacji nie angazujac pani X ?
    > zawsze wydawalo mi sie ze gwarancja jest na okaziciela i dotyczy
    > przedmiotu a nie osoby ktora go zakupila. czy takie klody pod nogi jak
    > powyzej mi rzuca polkomtel sa zgodne z prawem ?
    > napisalem tez do Sony Poland (to ich telefon) ale przerzucaja
    > odpowiedzialnosc zalatwienia tej sprawy na sprzedawce/dystrybutora (bo
    > probowali naprawic i sie nie udalo, wydali wiec ekspertyze), i kolko
    > sie zamyka.
    >
    > co zrobic ?

    jaka ty masz tę gwarancję?

    to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland?

    czy jakieś cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z
    polkomtelem?

    bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na
    sklep, oni powinni ci po prostu przysłać nowy telefon, w końcu są serwisem
    autoryzowanym sony.

    IMHO proponowany sposób realizacji twojego roszczenia jest jakiś dziwny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1