eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawaRe: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    Date: Tue, 29 Jan 2013 16:49:03 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <ke8r1c$6mh$2@news.task.gda.pl>
    References: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl> <ke8i2r$evf$6@news.task.gda.pl>
    <ke8k5i$7rc$1@news.vectranet.pl> <ke8kjt$nl1$1@news.task.gda.pl>
    <ke8l21$80p$1@news.vectranet.pl> <ke8la5$pg8$1@news.task.gda.pl>
    <ke8ldm$86e$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-31-6-135-80.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359474540 6865 31.6.135.80 (29 Jan 2013 15:49:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jan 2013 15:49:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <ke8ldm$86e$1@news.vectranet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-29 15:13, news pisze:
    > W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
    >>> W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:
    >>>
    >>>>> Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:
    >>>>>
    >>>>> "W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
    >>>>> firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
    >>>>> zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
    >>>>> wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
    >>>>> skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
    >>>>> ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."
    >>>>>
    >>>>> W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
    >>>>> serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.
    >>>>>
    >>>>> Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...
    >>>>
    >>>> Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.
    >>>>
    >>> Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
    >>> Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.
    >>>
    >>> mam tam isc i zrobic im awanture ?
    >>
    >> Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.
    >>
    >
    > czy bawic sie w federacje konsumentow ?


    Gotfryd dziś cytował "bzdury" generowane przez takie federacje, więc ja
    bym uważał :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1