  • Data: 2006-08-23 14:59:34
    Temat: Re: odholowali mi samochód (a może ukradli?) [długie]
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@g...pl> napisal(a):
    > W tej sytuacji pytam: czy zarząd spółdzielni postąpił słusznie wydając
    > zlecenie wywiezienia samochodu na złom (zwracam uwagę: nie na parking,
    > na który np. wywozi samochody policja czy straż miejska, ale na złom)
    > bez ustalenia właściciela? Myślę, że wystarczyło popytać sąsiadów.
    > Czy zostało tu popełnione przestępstwo, czy też padłem ofiarą własnego
    > postępowania (zdjąłem tablice rejestracyjne z samochodu).

    Abstrahując od tego zdjęcia tablic, czego nie powinieneś był robić,
    to:

    1. ktoś, kto Ci ruszył auto, jeśli to nie była Policja lub Straż
    Miejska, po prostu je ukradł. Tylko teraz trzeba wiedzieć kto i mieć
    na to jakieś dowody.

    2. Nie dogaduj się z obecnym właścicielem samochodu, nie ma powodu. Po
    prostu idź na komisariat i powiedz, że ukradziony Ci samochód jest w
    posiadaniu pana tego i tego, za kilka godzin go odzyskasz. Przy okazji
    opisz całą sprawę, to zainteresują się jeszcze kolesiem ze złomowiska
    i tą drogą dojdą do tego, kto go odholował. Nikomu nie płać żadnych
    pieniędzy, to problem nowego właściciela, żeby je sobie wysądził od
    osoby, która mu sprzedała kradziony pojazd. Nie rób za siostrę
    miłosierdzia, to w końcu Tobie ukradziono samochód, dlaczego masz się
    litować nad paserem.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/