  • Data: 2006-02-19 18:01:15
    Temat: Re: oddzielne gospodarstwo domowe
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Surowiec napisał(a):

    > Patrze że zamiast grupy na temat prawa trafiłem na jakąś grupe
    > polonistyczna.

    Bo wiesz, w zyciu to jest tak, że jeśli chcesz uzyskać pomoc, to musisz
    powiedziec o co ci chodzi w zrozumiałym języku. a sprawy związane z
    prawem maja to do siebie, że trzeba się wyrażać _bardzo_ precyzyjnie.

    Proponuję zakończenie tego tematu i może ktoś wreszcie raczy
    > mi odpowiedzieć na pytanie

    Wątpie, żeby ktoś _raczył_, zwłaszcza, jak się wpada jak do obory i
    rozstawia po kątach. Wymagac mozesz za odpowiednia opłata w kancelarii.

    > które zadałem a jeżeli nie zna odpowiedzi
    > to zachowa uwagi dla siebie. Pozdrawiam wszystki normalnych.

    To jest grupa dyskusyjna - wlazłeś między wrony to kracz jak one.

    Justyna