eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodcinanie uslugi a oplata abonamentowaRe: odcinanie uslugi a oplata abonamentowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odcinanie uslugi a oplata abonamentowa
    Date: Tue, 1 Nov 2005 22:21:50 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <dk8m9d$49u$1@news.onet.pl>
    References: <dk80de$n32$1@news.onet.pl> <dk8bv2$9hs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-178-68.gorzow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1130880109 4414 81.190.178.68 (1 Nov 2005 21:21:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Nov 2005 21:21:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Sender: AxMLfdVfrKELv2lYbbE9k4EfD0NtdNPM
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:338576
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:dk8bv2$9hs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tithian" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:dk80de$n32$1@news.onet.pl...
    >
    >> -nie jestem zwiazany umowa lojalnosciowa obligujaca mnie do placenia
    >> przez jakis okres abonamentu miesiac w miesiac.
    >
    > Ale jestes zwiazany umową, która obliguje Cię do opłacania usług do np 10
    > kazdego miesiaca. Program lojalnosciowy nie ma tu nic do rzeczy. To że go
    > nie masz oznacza, ze mozesz rozwiazac umowę w dowolnym momencie nie
    > ponosząc dodatkowych kar finansowych. Nie oznacza natomiast, ze nie musisz
    > płacic

    Natomiast z drugiej strony konsument ma płacić za usługi, a nie za nie
    świadczenie usługi.
    Wg mnie firma świadcząca usługi ma 2 wyjścia, albo świadczy usługę, pomimo
    zaległości płatniczych,
    które może odzyskać na drodze sądowej. Albo przestaje świadczyć usługi, i
    może domagać się tylko
    pieniędzy za okres do momentu odcięcia sygnału. Do tego mogą dochodzić kary,
    za rozwiązanie umowy
    terminowej z winy abonenta, ale chyba nie można się domagać zapłaty za
    usługę której się nie świadczyło.

    Czy np. TP S.A. nalicza abonament za okres w którym telefon był
    odłączony? Wydaje mi się, że nie.


    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1