eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodcinanie uslugi a oplata abonamentowaRe: odcinanie uslugi a oplata abonamentowa
  • Data: 2005-11-01 21:21:50
    Temat: Re: odcinanie uslugi a oplata abonamentowa
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:dk8bv2$9hs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tithian" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:dk80de$n32$1@news.onet.pl...
    >
    >> -nie jestem zwiazany umowa lojalnosciowa obligujaca mnie do placenia
    >> przez jakis okres abonamentu miesiac w miesiac.
    >
    > Ale jestes zwiazany umową, która obliguje Cię do opłacania usług do np 10
    > kazdego miesiaca. Program lojalnosciowy nie ma tu nic do rzeczy. To że go
    > nie masz oznacza, ze mozesz rozwiazac umowę w dowolnym momencie nie
    > ponosząc dodatkowych kar finansowych. Nie oznacza natomiast, ze nie musisz
    > płacic

    Natomiast z drugiej strony konsument ma płacić za usługi, a nie za nie
    świadczenie usługi.
    Wg mnie firma świadcząca usługi ma 2 wyjścia, albo świadczy usługę, pomimo
    zaległości płatniczych,
    które może odzyskać na drodze sądowej. Albo przestaje świadczyć usługi, i
    może domagać się tylko
    pieniędzy za okres do momentu odcięcia sygnału. Do tego mogą dochodzić kary,
    za rozwiązanie umowy
    terminowej z winy abonenta, ale chyba nie można się domagać zapłaty za
    usługę której się nie świadczyło.

    Czy np. TP S.A. nalicza abonament za okres w którym telefon był
    odłączony? Wydaje mi się, że nie.


    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie:
    http://www.ostbahn.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1