    From: "sotb" <s...@n...netu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odbiór dokumentów?
    Date: Wed, 2 Jul 2008 15:41:31 +0200

    > Mam do odebrania dokumenty na uczelni zrezygnowałem z nauki i wykreślono
    > mnie z listy studentów chciałbym zapytać czy mogę napisać koledze
    > upoważnienie które pozwoli mu odebrać dokumenty w moim imieniu ze względu
    > ze wyjazd po nie to dzień stracony dla mnie a bedę je potrzebował by
    > złożyć w innej uczelni,
    > czy upoważnienie w stylu: "Ja niżej podpisany... legitymujący...
    > upoważniam... itd itp" wystarczy czy muszę to podbić gdzieś w urzędzie
    > miasta? Dziekuje za pomoc!!

    A to ja się zapytam, czy uczelnia może przetrzymać dostarczone im dokumenty
    (świadectwo lub odpis) do chwili aż przyniosę im podpisaną obiegówkę?
    Mają taki regulamin wewnętrzny, ale czy nie jest on sprzeczny z prawem?

    Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa
    dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat...

    SOTB