  • Data: 2008-07-02 13:47:19
    Temat: Re: upoważnienie?
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    >Moze poleconym zazadaj wydania dokumentow i wskaz adres na ktory maja
    >je wyslac?

    Tak właśnie ja zrobiłem i okazało się, że nie wyślą. Każdy musi je sam
    odebrać, a ponadto musi się po mieście przelecieć z obiegówką - kilka godzin
    biegania. Właśnie od obiegówki jest uzależnione wydanie dokumentów.

    Osobiście uważam, że muszą wydać (przynajmniej ich właścicielowi), a
    obiegówka, czy nawet uregulowanie zaległych płatności jest odrębną sprawą i
    nie może mieć wpływu na wydanie dokumentów. Ale wolę zapytać, bo może mi
    ktoś świat wywróci do góry nogami:)

    SOTB