  • Data: 2007-06-27 00:23:23
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Szerr" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:f5s9k0$o0o$1@inews.gazeta.pl...

    > Samo to, że chcesz szukać, odpowiednio świadczy o twojej "orientacji" w
    > temacie.

    Powiedz mi bez szukania, który paragraf w KC określa do kiedy można składać
    roszczenie o zachowek?
    Pmiętasz? Ja nie Więc jak będę miał czas to ci podam dokładne paragrafy.
    Dodatkowo ostatnio było trochę zmian, a ja nie mam czasu siedzieć i wkuwać
    wszystkich zmian na bieżąco na potrzeby grup dyskusyjnych. Mam ciekawsze
    zajęcia.
    Jak wiesz, to po prostu napisz. Wszyscy łącznie ze mną skorzystają zamiast
    się wymądrzać.