eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązki pracownika w regulaminie pracy › Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
  • Data: 2007-03-26 12:25:29
    Temat: Re: obowiązki pracownika w regulaminie pracy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 05:16:36 -0700, owl napisał(a):

    > kojarzę coś w związku z podatkami - chodzi o odliczenie kwoty wolnej.
    > w chwili gdy podejmujesz działalność, zgłaszasz to firmie, w której
    > pracujesz, aby już nie odliczali kwoty wolnej, dlatego że Ty
    > defaultowo odliczysz już to w swojej działalności. może więc w ustawie
    > o pdoif znajdziesz jakieś przepisy? a najlepiej zapytać na grupie
    > pl.soc.prawo.podatki

    Piszesz o PIT-2, ale....
    1. Nie muszą do niczego przyznawać się ci którzy są z DG opodatkowani
    ryczałtem, kartą lub liniowo 19%
    2. Ci którzy maja "nieszczęście" rozliczać podatek wg skali nie maja
    obowiązku podawać czy podatek ten płacą z tytułu DG, czy może np
    wynajmu pokoju studentom.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1