    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Date: Tue, 23 Nov 2010 14:52:55 +0100
    <ic0rtl$dph$1@inews.gazeta.pl> <ic145t$bqa$1@news.task.gda.pl>
    <ic19p7$1ms$1@inews.gazeta.pl>
    <4ce44e71$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
    <ic1jkm$830$1@inews.gazeta.pl>
    <4ce54df4$0$22801$65785112@news.neostrada.pl>
    <ic3l4l$fds$1@inews.gazeta.pl> <ic3o7l$oqh$1@inews.gazeta.pl>
    <ic3rf9$6qu$1@inews.gazeta.pl> <ic3vr4$m7m$1@inews.gazeta.pl>
    <4ce5934e$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1011201410220.3204@quad> <icc7dh$gut$1@news.task.gda.pl>
    <4ce9c1b0$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    <icdgc1$o97$1@news.task.gda.pl>
    <4cea69b7$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>

    news:4cea69b7$0$22816$65785112@news.neostrada.pl...
    > (11/22/2010 11:23 AM), p 47 wrote:
    > [...]
    >
    > Po raz trzeci bodajże w tej dyskusji

    e tam...

    > Nie tak odległa. Raptem 2 "zejścia z tematu" - pierwsze - Robert wpadł na
    > pomysł że wydanie faktury jest długiem wystawcy wobec klienta, więc musi
    > się odbyć u klienta,

    Pomuysł Roberta jest nie oparty na przepisach prawa, a także (a nawet przede
    wszystki!!) całkowicie oderwany od rzeczywistosci. Gdyby był nawet w małej
    częsci realny to np. hurtownie, sklepy i supermarkety musiałby zatrudniać
    kurierów dostarczających klientom faktury do domów!;-)) Zycze powodzenia w
    wyegzekwowaniu tej fantazji!!

    drugie: mój pomysł że może wystawienie wcale
    > nie jest takie obowiązkowe. Czyli nie tak bardzo odległe od pierwotnego
    > tematu.

    Pomysły mozesz miec dowolne, ale to jest srednio interesujące dopóki nie
    jestes min., finansów;-)

    > O dostarczaniu faktur i tak dalej jest kupa innych postów w innych
    > podwątkach i w ogóle w historii grupy.

    A więc ten watek i ta dyskusja jest niepotrzebna;-))