    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obostrzenia
    Date: Sun, 7 Jul 2024 12:42:44 +0200

    W dniu 06.07.2024 o 22:19, Shrek pisze:

    > Poważnie twierdzisz, że ktoś jeszcze ma wątpliwości że covid podobnie
    > jak grypa jest chorobą sezonową i lato nie jest akurat u nas sezonem.

    Poważnie twierdzę, że ktoś jeszcze ma wątpliwości.

    https://ukhsa.blog.gov.uk/2024/05/13/should-we-be-wo
    rried-about-the-new-covid-19-variant-2/

    Jak zwykle tylko szury nie mają wątpliwości i jak zwykle wiedzą lepiej.
    I co ciekawe, naukowcy nadal twierdzą, że te "niedziałające" szczepionki
    są najlepszą ochroną...

    Tak więc zdecydowanie bardziej wolę, gdy fachowcy monitorują sprawę i
    mają wątpliwości, niż zawierzać "oczywistym faktom" randomów z usenetu.

    > Wystarczy ci  że jakiś koronacelebryta powie że wirus lubi lato i wbrew
    > danym mu wierzysz bo dane są złe?

    Nie, nie wystarczy. Ale dobrą przesłanką jest to, że inni ludzie którzy
    mają o tym pojęcie również o tym mówią. Najwyraźniej ta odmiana lubi
    bardziej. I nie wbrew danym, tylko wręcz przeciwnie.
    A jeszcze bardziej nie wystarczy jakiś random z usenetu, który twierdzi,
    że wie lepiej, bo swoje mądrości uzasadnia danymi, które dotyczą innych
    wariantów, które zanikają.

    > Poważnie?

    Poważnie.

    A szury miały rację.