  • Data: 2024-07-07 16:40:40
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2024 o 14:04, Shrek pisze:

    > Jeśli mu wychodzi że koronawirus lubi lato (w Polsce) to znaczy że
    > popełnił jakiś gruby błąd, bo to się po prostu w oczywisty sposób nie
    > zgadza z danymi.

    Ręce opadają.
    Przecież piszą, że powstają nowe odmiany.
    Ta akurat dobrze się czuje, gdy jest ciepło, więc w oczywisty sposób nie
    zgadza się ze wcześniejszymi danymi dotyczącymi wcześniejszych odmian.
    Trzeba to monitorować i tyle. Tylko debil by to zignorował.

    > Problem jest że to nasz głowny "naukofiec" i że każdy
    > normalny jak by spojrzał co mu wyszło to by się zaczął zastanawiać gdzie
    > się pomylił.

    I właśnie każdy normalny się zastanawia.
    W przeciwieństwie do szurów, którzy jak zwykle są pewni co będzie w
    przyszłości.
    Naukowcy mówią, że trzeba trzymać ręką na pulsie, bo tendencje są
    niepokojące, ale oczywiście jedne szury trafią, a inne nie. I znowu
    szury będą miały rację.

    Ja pierdolę... ile razy trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom, że tak
    właśnie działają te wszystkie szurskie teorie?
    Jeden szur zgaduje - nie padnie wygrana w totoka.
    Drugi, że padnie.
    I w ten sposób zawsze można powiedzieć, że, kurwa, szury miały rację.
    To jest zgadywanie. To jest fchuj dalekie od mania racji, o nauce z
    litości nie wspominając.

    > Nie bardzo - sezon grypowy od zawsze przypada u nas raczej w chłodniesze
    > miesiące.

    No bo wiadomo, w/g szurów covid to to samo co grypa...
    Niesamowite jak takie narracje ugruntowują się w głowach ludzi - bądź co
    bądź nawet tych, którzy przynajmniej od czasu do czasu sprawiają
    wrażenie normalnych.

    A szury miały rację.
    Piotr