  • Data: 2004-09-23 07:31:49
    Temat: Re: obiegówka
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com wrote:

    > To musi byc bardzo dziwna firma. Zasadniczo jak sie cos pobiera,
    > to sklada sie Swoj podpis, ale ja sie nie znam.

    Uczelnia wyższa państwowa. Na obiegówce oprócz działów, o których wiadomo
    powszechnie, że istnieją typu biblioteka, z której się nie korzystało
    istnieją jeszcze takie pozycje jak bibliotek związkowa, dział obronny,
    wypożyczalnia sprzetu sportowego tip, o których istnieniu delikwent wie
    własnie z karty obiegowej.
    Dodatkowo na obiegówce stoi jak byk: "Pracownik powinien otrzymac świadectwo
    pracy po uzyskaniu nw podpisów" i tu lista miejsc, gdzie ma się udac. Skoro
    świadectwo pracy już ma, to czy ta obiegówka jest jednak konieczna? I ile
    jest na nią czasu?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --