  • Data: 2007-10-03 15:34:56
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-10-2007 o 10:51:04 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > wynika wprost z zacytowanego przez ciebie przpisu, nie jestes osoba
    > uprawniona by zrobic z lewego softu znajdujacgo sie wxieci ktorego nie
    > uzyskales od osoby uprawnionej kopii
    > , kopie moesz wykonac z legalnie nabytego programu.

    Ale ja dalej sie upieram przy tym, ze nie ma w przepisie nic o _sposobie_
    uzyskania kopii. Przepis zezwala na wykonanie kopii - niczego nie zabrania
    (pomijam czesc o rownoczesnym uzywaniu). I dalej sie upieram przy tym, ze
    wykonuje kopie mojego programu, na ktory mam licencje uzytkowania.
    Podkreslam tez, ze wykonuje kopie programu komputerowego a nie jego
    egzemplarza, nosnika, czy czegokolwiek innego.

    A upieram sie dlatego, ze kazda plyta jest inna. Jednakowy jest jedynie
    program komputerowy (o ile plyte da sie odczytac bez bledow) i to on
    podlega procesowi kopiowania.

    Ale mniejsza o to - kazdy ma tu swoje zdanie (w sprawie korzysci
    majatkowej) i ja juz sie dalej poddaje.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.