    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Wed, 15 Jan 2020 14:10:08 +0100
    <b...@4...com>
    <qvme3j$1js2$1@gioia.aioe.org>
    <0...@4...com>

    Dnia Wed, 15 Jan 2020 10:14:46 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Jesteś księdzem ? To pomyliłeś adres.

    Jakieś przykre doświadczenia, z dzieciństwa... uuuu...?
    Napisz do kurii...
    Tu nikogo to nie interesuje.
    A "słitfoci" nikomu nie pokazuj / nie przesyłaj...
    brońciepanieboże.
    Napisz tylko co wyszło z porównania i co ma więcej zmarszczek:
    futerał czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy mówisz prawdę czy kłamiesz.
    O.K?

    > Grażynko, pisz z sensem, bo kompromitujesz się swoim nieuctwem.
    > Brawo będzie jak opanujesz podstawy.
    > Czytanie dalej ciężko idzie, bo jak wspominałem nie mam neo.

    Pięć liczb rozdzielonych dwukropkiem i czas twojego wpisu dostarczają
    wystarczająco dużo informacji na twój temat... Kubusiu.
    Czego jeszcze nie rozumiesz, Kubusiu?

    > Cóż za słowotok sfiksowanego rencisty :)))
    Pudło...

    > Miałeś się pożegnać gamoniu, a dalej szczekasz.
    Zrobiłem dla ciebie, Geniuszu, wyjątek abyś przypomniał nam wszystkim czym
    gwałci ci mózg twój "fuhrehr"...
    No dawaj...
    Na strzemiennego... Kubusiu... nie lękaj się... .