  • Data: 2020-01-31 11:17:00
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 23:16:17 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > OK, wróć jak ogarniesz kropki i dwukropki, Grażka.

    Jak ty... "ogarnąłeś"?
    Wszystko ci się zajączkuje,
    w tym "miejscu" pisaliśmy o twojej "słitfoci".

    > jw.
    zatem Janusz...

    > Nie wiem, być może.
    Faktycznie nie wiele rozumiesz.
    Ale o tym poczytaj sobie w "archiwalnych" postach. Bo obiecałeś,
    że odniesiesz się do ww. zagadnienia dopiero "jak będziesz na emeryturze"
    czym dowiodłeś, że jesteś najzwyklejszym parafianinem
    [łac. słabo przyjmujący].

    > Po pełną diagnozę udaj się do lekarza.
    Twoja zaradność, wynikająca zapewne z życiowego doświadczenia, rozwiała już
    wszelkie wątpliwości co do stanu twojej osoby.

    > Grunt, że masz wave'a na dysku :)))
    Nie martw się, "nie musisz wszystkiego rozumieć"

    Znów za dużo tniesz, zatem:

    > Nic nie rozumiesz.
    > " - Twoje kung-fu niedobry".
    Mała podpowiedź.
    Poszukaj autora ww. cytatu to może ogarniesz...

    > Ale zrozumiałeś?
    Że jesteś lemingiem z odruchem Pawłowa?

    I znowu Kubusiu za dużo tniesz, zatem
    nadal czekamy aż zrobisz fotkę i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na
    pytanie co ma więcej zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.