  • Data: 2019-11-08 09:10:03
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Nov 2019 23:00:55 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Jakie argumenty?
    Tego też nie jesteś w stanie ogarnąć?

    > Wkleiłem ci, że policja przeprosiła.
    No i co z tego, "że policja przeprosiła".

    Abstrahując już od wszystkiego... przyznanie się do winy nie przesądza
    o winie. Niestety "dura sex sed sex".

    > Zapewne w propagandzie bełkotali coś inaczej,
    W Twojej zapewne.
    Nie odpowiedziałeś tylko na pytanie poniżej.
    Kto Tobie lasował mózg jak wszystkie TV należały do Twoich P0kemonów?

    Tego też nie ogarniasz, Geniuszu?

    > bo skąd indziej wziąłbyś swoje
    > pierdoły?

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    > Masz problem?
    Ty masz. Bo tego nie wiesz.

    > Załóż sobie wątek.
    Wystarczy nam ten, do tego byś był w stanie przypomnieć sobie kto Ci
    zlasował mózg, j.w.

    > No, ale zrozumiałeś, że przeprosili? Czy jednak ciężko idzie?

    Pisałem, ale jak widać "jesteś skrzyżowaniem kurwy z elewem". "Odporny na
    wiedzę i nie do zajebania".

    > Ale już zrozumiałeś, że tak nie będą robić?

    Ależ oczywiście, że będą. Za "każdą razą" kiedy tylko ktokolwiek zechce
    interwencji policji, wybierając uprzednio trzy magiczne cyfry na telefonie.

    Wjechałeś na rondo?