  • Data: 2009-02-24 12:44:15
    Temat: Re: nowe na drodze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Feb 2009, Robert Tomasik wrote:

    > Pewnie, ze to proste. Taki bank, któy daje samochody w lasing, to dopiero
    > będzie miał jazdę :-)

    Nie ma sprawy, o ile czynność administracyjna pozwoli wskazać na
    "właściwą" osobę.
    Czy ustawodawca to przewidzi - nie wiem :)
    Przypomnę: niejedna taka wtopa już miała miejsce, w tym odmawianie
    OC w przypadku kolizji pojazdów przewłaszczonych na ten sam bank
    (akurat to dotyczyło prawa cywilnego, ale wskazuje na ten sam
    problem, czyli odłamki z rykoszetów :]).

    > Bo za wykroczenie / przestępstwo karze się sprawcę.

    Ale za złamanie przepisu administracyjnego ten kto za to odpowiada.
    A wg opisów wszystko zmierza w tym kierunku. Znaczy przekwalifikowania
    z wykroczenia na "naruszenie prodecury".

    pzdr, Gotfryd