eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowaRe: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
  • Data: 2003-03-19 15:06:40
    Temat: Re: "nowa rekojma" czyli Odpowiedzialnosc sprzedawcy za niezgodnosc z umowa
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Jakub Urbaniak" <k...@s...slupsk.pl> wrote in message
    news:slrnb7gtkk.2lv.kuba-NOSPAM@zatorze.ski.slupsk.p
    l...
    > >
    > > Należy uznać, że naprawa/wymiana powninna nastąpić niezwłocznie.
    >
    > Ale jest to chyba kolejny z "martwych" przepisów.

    Zobaczymy.

    > Bo co można zrobić jak
    > np. sprzedawca przez pół roku nie "załatwi" reklamacji i będzie się
    > tłumaczył np., że mu nie działają telefony, albo zmyśli, że w hurtowni nie
    > ma takiego towaru.
    >
    Podać go do sądu.


    > Jak np. jest ze zwrotem gotówki ? Na co mam czekać ? Na decyzję sprzedawcy
    > ? Też mogę czekać pół roku, bo będzie twierdził, że się przez tyle czasu
    > zastanawia. A może się mylę ? (chciałbym)
    >
    Decyzja ma nastąpic w 14 dni - sam przecież przytoczyłes ten przepis.

    Uznane roszczenie, pozew o zapłatę, nakaz, klauzula, komornik - proste.

    pozdrawiam

    --
    Depi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1