  • Data: 2007-01-24 08:01:41
    Temat: Re: notebook hp + windows = brak płyty CD z systemem...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Jan 2007 11:45:57 +0100, Ajgor napisał(a):

    > A swoja droga niedawno kupowalem notebooka Toshiby, i w komplecie dostalem
    > plyte
    > z gotowym kompletnym windowsem przygotowanym specjalnie dla mojego modelu.
    > Moze Ty tez powinienes dostac?

    Niestety ostatnio HP wpadło na pomysł jak zaoszczędić około 1 złotego na
    komputer. Zamiast płyty "recovery", "system" i płyty ze sterownikami
    doatarcza na dysku aplikację, która po starcie komputera sama tworzy takie
    płyty. Większość użytkowników niestety pomija ten proces i potem w razie
    padu np. dysku ma kłopot. Żeby było jeszce ciekawiej, to płytę z systemem
    windows można nagrać tylko jeden raz. Jeśli nasza płytka CDR okaże się np
    uszkodzona fizycznie, to mamy problem....

    Dotyczy to nie tylkio notebooków, ale także komputerów stacjonarnych.