  • Data: 2007-01-21 10:45:57
    Temat: Re: notebook hp + windows = brak płyty CD z systemem...
    Od: Ajgor <o...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-01-2007 o 02:21:01 Maciek C <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich... Od jakiegoś czasu posiadam notebooka HP,
    [...]

    Najprawdopodobniej zainstaluje sie normalnie, seriala tez przyjmie
    normalnie,
    ale pozniej zawola i rejestracje w Microsofcie. I w czasie rejestracji
    dowiesz sie, ze taki serial jest juz uzyty w innym komputerze, wiec masz
    pirata. Co bedzie zgodne z licencją, bo kazdy windows ma licencje do
    instalacji tylko na jednym komputerze. Mnie sie wydaje, ze masz jedno
    proste wyjscie - stworzyc
    plyte instalacyjna z kopia tego windowsa, ktory masz zainstalowany (przy
    pomocy tego dodanego oprogramowania), a pozniej to oprogramowanie usunac.
    A swoja droga niedawno kupowalem notebooka Toshiby, i w komplecie dostalem
    plyte
    z gotowym kompletnym windowsem przygotowanym specjalnie dla mojego modelu.
    Moze Ty tez powinienes dostac?