  • Data: 2013-07-19 09:15:03
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2013 01:00, Budzik pisze:

    > Chcesz powiedzieć że odpowiednia opieka nad dzieckiem implikuje brak tego
    > typu sytuacji jak złamanie itp?

    Nie w przypadku 2-latka (jak omawiana ofiara "Kreta")

    > Opieka raz na jakis czas równiez nie stanowi.

    Ale skuteczna i bezstratna opieka to już owszem ;)

    > Juz któryś raz widze te frazę u Ciebie - zapisujesz sobie to jako powód do
    > dumy, ze jakas obca zona cię chciała? Czy o co chodzi?

    Nie, jako złośliwość w stosunku do głąba, który myśli że jak ma
    oficjalną żonę i spłodził dziecko, to już wie jak właściwie zająć się
    żoną i dzieckiem.

    > nie od dziś wiadomo, ze czyjąś zone poderwac dośc łatwo.

    Och, w moich przypadkach to było odwrotnie ;)

    I sedno tkwi w tym, że taki głupek "zaobrączkuje" kobietę, a potem
    przestaje o nią dbać. Albo spłodzi dziecko, a potem traktuje je jak
    Paris Hilton torebkowego pieska - ciąga dzieciaka wszędzie ale tak na
    prawdę ma go w nosie i nie pilnuje.