  • Data: 2004-12-05 00:04:56
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:cothmb$dq9$1@news.onet.pl...

    > To cos pan duze ma te kredyty, panie doktorze. Albo widac tak malo panu
    > placa.

    Nie malo w porownaniu z innymi posadami w Polsce, ale malo w porównaniu do
    cen w Polsce. W USA niektóre ceny są niższe nawet. Ph.D. zarabia tam $3000 i
    wiecej do reki na etacie na uczelni, jezeli ma obywatelstwo. W prywatnej
    firmie moze dostac $10.000 i wiecej na miesiac.
    To jest jakies 9-12.000 zł z jednej uczelni w USA lub jakies 30.000 zł
    miesiecznie i wiecej z firmy, przy niektórych cenach nizszych niz w Polsce.
    Na przyklad paliwo to polowa ceny polskiej benzyny. Ja nie mam nawet takich
    snów w Polsce i jak uda mi sie zarobic srednio za pare miesiecy, dorabiajac
    tu i tam mala czesc tego na reke to moge jeszcze pozyc, a widzi pan wymaga
    sie ode mnie efektów pracy naukowej porównywalnych do tych jakie maja
    Amerykanie.

    > Moze trzeba sie przekwalifikowac? Widze pana jako posla LPR (mecenas
    > Giertych jest dla pana przeciez wzorem).

    Ale ja jestem za calkowitym zjednoczeniem Polski z Europa Zachodnia, za
    wyrównaniem poziomu zycia w Polsce do poziomu zycia Niemców, Anglików,
    Francuzów.... a zatem za jak najszybszym wprowadzeniem Euro w Polsce w celu
    ograniczenia rzadowych kombinacji i afer, wiec dlugo bym tam w LPR nie
    zabawil. Owszem zgadzam sie z niektórymi odwaznymi pogladami mecenasa Romana
    Giertycha w sprawie kombinacji dokonywanych przez czlonków SLD.

    > Kwalifikacji specjalnych nie
    > potrzeba (tak wiec doktorat trzeba bedzie schowac do szuflady...),
    wystarczy
    > gadac duzo i bezsensu. Nadaje sie pan!!

    Czyzby? Oni tam w Sejmie zarabiaja po 10.000/miesiac i wiecej z moich m.in.
    podatków i niektórym jeszcze jest malo, wiec kombinuja jak tu sprzedac
    Polske Rosjanom.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.