  • Data: 2004-12-04 10:37:40
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja żałuję, że policja nie zastrzeliła na miejscu faceta, który zaczął
    > wymachiwać siekierą. Może wtedy paru by to otrzeźwiło, że tak nie można.

    od kiedy nie mozna wymachiwac na swoim terenie siekiera?

    Tak na marginesie, mieli nakaz przeszukania?

    > W USA gość już już by siedział. A tam za kradzież dostaje się tyle ile u
    > nas za ciężkie pobicie.

    Polska to nie USA, w USA takich posranych Sedziów, prokuratorów ( mowie o
    tych zlych) i psedo policjantow
    dawno by wywalono. Nie wiem czy Pan zauwazyl ale tam policja jest
    szanowana, jak Pan mysli czemu?

    P.