  • Data: 2004-12-04 10:40:51
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 23:48:38 +0100, jjm <j...@o...pl> napisał:

    > Bra?em udzia? w sprawie o wykroczenie.Poszkodowana-?ona miejscowego
    > policjanta.Sprawa dotyczy?a art.51 paragraf 1 kw.(w godzinach
    > 19.00-20.00)
    > Zeznania ?wiadków(m.innymi policjantów wezwanych na interwencj?) nie
    > potwierdzi?y(przekonuj?co) zezna? pokrzywdzonej. No ale "s?d oceni?"
    > !!!!!!!!!

    W twojej ocenie nie potwierdziły. Sąd to ocenił inaczej. A ocena sądu
    podlego ocenie sadu odwoławczego. A zakłocanie spokoju może mieć miejsce
    także w środku dnia.

    > Dobrze,ze w tym przypadku do g?osu dosz?y media to mo?e s?d OCENI.

    Media już wydały wyrok. Taki jaki wywoła największy szum, sensację. Czyli
    Huzia na policjantów. A jak fakty nie pasują do tety to tym gorzej dla
    faktów. Co nie przeszkadza im w nastepnym programie uderzyć w lament o
    rozzuchwaleniu bandytów i apelować o zaostrzenie kar i zwiększenie
    uprawnień policji.

    > Co do osób twierdz?cych(a widzieli materia? w tvn),ze policja zabijaj?c
    > tego psa zachowa?a si? OK i zadba?a o w?asne zdrowie i ?ycie(pewnie
    > my?leli,?e
    > ten biedny pies to wilk a oni to czerwone kapturki) to moim skromnym
    > zdaniem powinni si? leczy?.

    Zastrzelenie psa jest normalnym elementem działań AT. NIe ważne jaki pies,
    nie wazne, że na początku jest spokojny. W sytuacji stresowej może
    zaatakować.

    > Kur.y mi si? cisn? na klawiatur? jak czytam te Wasze
    > brednie.Aaaaaaaaa szkoda s?ów,pomy?lcie chwile nad sob?.Mo?e i Was to
    > kiedy? spotka.

    Mało prawdopodobne. Nie mam zwyczaju wymachiwać siekierą gdy policjanci
    chcą ze mną porozmawiać.

    > Ci z Was,którzy my?l? inaczej niech nie odpisuja na ten post.Nie mam
    > zamiaru dyskutowa? z kim? kto nie ma za grosz wspó?czucia dla tych
    > dzieci.

    To, kochany jest usenet. Tu nie możesz wybierać sobie kto może z tobą
    dyskutowąc a kto nie. A dyskusja polega na tym, że dyskutuje się takze z
    osobami, które mają odmienne poglądy. Jak nie masz zamiaru dyskutowac to
    anuluj subskrybcję.

    > Uprzedzaj?c.Jak mia?em 5 lat pogryz? mnie powa?nie duuuu?y
    > pies(mieszaniec owczarka) i wyl?dowa?em na miesi?c w szpitalu.Ten
    > argument wiec odpada.

    Tym bardziej, że nie bardzo pasuje.

    --
    Falkenstein