eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową - pytania › Re: niezgodność z umową - pytania
  • Data: 2012-06-03 20:50:09
    Temat: Re: niezgodność z umową - pytania
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Cpl" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jqcsn3$nnp$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1206012213280.3724@quad...
    >
    > (...)
    >
    > Dzięki za wyczerpujacą odpowiedź. Przedmiotem który zakupiłem (allegro)
    > była ramka mocujaca dysk do laptopa. Laptopa nabyłem bez takowej (więc nie
    > mam obowiązku wiedzieć, jak wygląda oryginał). W tytule aukcji wyraźnie
    > zaznaczyli, że ramka pasuje do mojego modelu, tym czasem jest inaczej.
    >
    > http://tinypic.com/r/ibxpwp/6
    >
    > http://tinypic.com/r/vh6gpd/6
    >
    > Kilka milimetrów wystaje poza obudowę, nie daje się założyć plastikowej
    > maskownicy. Widać to czarno na białym.
    >
    > Ich odpowiedź na mój mail:
    >
    > "Witam!
    >
    > Przedmiot wysłany do Pana nie jest niezgodny z umową, ponieważ jest on od
    > laptopa Asus X51 tak jak podano to w opisie aukcji, dodatkowo do każdej
    > aukcji jest dołączane zdjęcie sprzedawanego przedmiotu, a w razie
    > jakichkolwiek pytań nr telefonu. Jeżeli miał Pan jakiekolwiek wątpliwości
    > przed zakupem można było do nas zadzwonić, bądz też napisać e-maila.
    > Oczywiście zwroty przedmiotu z którego jest Pan niezadowolony a jest w
    > 100% sprawny przyjmujemy.
    > Zgodnie z regulamin znajdującym sie na stronie "o mnie" pkt 6. Podczas
    > zwrotu przedmiotu 100% sprawnego wszystkie koszty przesyłek pokrywa
    > kupujący. "
    >
    > Oczywiście odesłałem ramkę zgodnie z ich regulminem paczką poczt.
    > ekonomiczną za potwierdzeniem odbioru wraz z rezygnacją z powodu
    > niezgodności z umową (bo przez telefon stwiedzili że innej ramki niż ta
    > nie mają) i z ządaniem zwrotu wszystkich poniesionych kosztów. Liczę po
    > cichu na to, że jeśli mi poleconym nie odpowiedzą na pismo w ciągu 14 dni
    > to tak jakby uznali moje roszczenia.
    >
    > W międzyczasie natknąłem się jeszcze na ciekawy artykuł w "Rzepie"
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/7,618304_E-sklepy-musza-odd
    ac--koszty-przesylki-.html
    >
    >
    >
    Zgłoś sie do rzecnika konsymentów, to ci poradzi, gratis.
    Pozdrawiam,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1