  • Data: 2020-04-05 08:41:26
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > juz samo to ze taki diagnosta upiera sie przy swoim nie majac ku temu
    > racjonalnych przesłanek podpowiada mi ze nasza wspolpraca nie bedzie dla
    > mnie satysfakcjonujaca.

    Przesłanka jest racjonalna - jeżdzenie po rolkach nie jest typowym
    zajęciem za kierownicą i nie byłoby niczym dziwnym, gdyby częśc
    społeczeństwa go nie opanowała. I jak taka delikwentaka (czemu
    delikwentka... "nie wiem choć się domyślam") wyjedzie z rolek przez
    szarpaki jakiś osprzęt, bramę i przygniecie jakiegoś człowieka do
    zaparkowanego samochodu to czyja będzie wina?

    I teraz jedni popatrzą na twoją szpetną mordę i stwierdzą na tej
    podstawie, że w niczym nie przypominasz głupiej ale seksownej blondynki,
    a drugi ma napisane w instrukcji stanowiskowej i nie popuści.

    --
    Shrek