  • Data: 2020-04-05 13:48:22
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przesłanka jest racjonalna - jeżdzenie po rolkach nie jest typowym
    > zajęciem za kierownicą i nie byłoby niczym dziwnym, gdyby częśc
    > społeczeństwa go nie opanowała. I jak taka delikwentaka (czemu
    > delikwentka... "nie wiem choć się domyślam") wyjedzie z rolek przez
    > szarpaki jakiś osprzęt, bramę i przygniecie jakiegoś człowieka do
    > zaparkowanego samochodu to czyja będzie wina?

    To takie rozwiazywanie problemów które nie wystepuja bo jak ktos
    przyjechał na przeglad autem to przeciez powinien miec PJ.
    Jestem natomiast pewny ze moze sie to odbyc w druga strone - skoro
    delikwentka nie czuje sie pewna to moze poprosic obsługe o pomoc.

    > I teraz jedni popatrzą na twoją szpetną mordę i stwierdzą na tej
    > podstawie, że w niczym nie przypominasz głupiej ale seksownej
    > blondynki, a drugi ma napisane w instrukcji stanowiskowej i nie
    > popuści.

    No ale ja sie przeciez nie gniewam.
    Skoro ktos tak sobie ustawił swoja DG to przy obecnej ilosci stacji
    diagnostycznych proba regulacji tego nie jest specjalnie potrzebna.

    ale pojawia sie pytanie - kto płaci za naprawe jak diagnosta zepsuje
    sprzegło? (w sensie ze sprzegło padnie kiedy on bedzie wjezdzał na
    rolki)? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.