    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezapłacony mandat - pismo z urzędy skarbowego
    Date: Sun, 29 Feb 2004 10:55:39 +0100

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c1nsg3$4e4$2@inews.gazeta.pl...

    > i trafia, do Państwa

    Wiem. A trafia do pokrzywdzonych? Potrafilbys to
    wykazac?
    Pamietaj, ze z faktu ze cos trafia do panstwa, nie
    wynika, ze pokrzywdzeni obywatele tegoz panstwa,
    cokolwiek otrzymaja.

    > użytkownikami drogi są wszyscy, jedynym podmiotem zdolnym do działania w
    > imieniu wszydtkich jest państwo... nawet źle działające

    ?!
    Nie oslabiaj mnie. Panstwo nasze dziala w interesie
    politykow, urzednikow ale nie w intersie podatnikow.
    Na tym wlasnie polega choroba tego panstwa.
    Panstwo juz dawno zatracilo wspolnote interesu z podatnikiem
    ktory finansuje to panstwo.
    Przyklad: niedawno jeden z dyrektorow US mial powiedziec,
    ze interes Skarbu Panstwa jest inny niz interes podatnikow.
    Tak mowil dyrektor US! Facet oczywiscie nadal pracuje w US.
    Nikomu z wyzszych urzednikow panstwa (premier, prezydent itp)
    nie przyszlo do glowy by takiego facet po prostu
    wyslac na bezrobocie...
    Tak wiec nadal podatnicy musza finansowac takiego trutnia,
    pasozyta....

    WOJSAL