  • Data: 2004-10-22 16:32:19
    Temat: Re: niewziąłem paragonu
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na podstawie gwarancji niezbędny :)

    Przepisy mówią o dowodzie zakupu.
    Nie zauważyłem, żeby gdzieś było napisane o druku gwarancyjnym niezbędnym do
    korzystania z gwarancji w granicach przysługujących przepisów. Chętnie
    przeczytam, jeżeli mi to wskażesz.

    > te same.
    Może źle się wyraziłem - jeżeli sprzedaż jest na firmę (czyli faktura) to
    przepisy sa inne niż przy sprzedaży "na paragon" klientowi indywidualnemu..

    > ROFL - zazwyczaj gwarancja czyli umową cywilną miedzy sprzedającym a
    > kupującym (która nie wiem czymu nazywasz rozszerzoną) jest o wiele mniej
    > korzystna niż zapisy ustawowe.
    Nie może byc tak.
    Gwarancja dawane przez sprzedawcę nie może umniejszać praw kupującego
    wynikających z ustawy.
    Więc twój ROFL jest strzałem samobójczym...

    --
    Piotr