  • Data: 2004-10-26 20:38:47
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:clju6g$201c$1@news2.ipartners.pl...

    > ATSD to identyczny wątek plątał się tutaj jakiś rok-dwa lata temu...
    > Budzi to moją lekką podejrzliwość...

    No cóż. Ustawodawca co prawda nakazał stawianie podobnych osób i
    przedmiotów, ale zapomniał napisać skąd je brać. Stąd w różnych jednostkach
    różnie się to rozwiązuje. Pobliska Szkoła, Jednostka Wojskowa, Internat. Co
    tam jest pod ręką. Ale wszystkie te instytucje mają tę specyfikę, że masz
    ludzi w jakimś tam wieku. Czasem trudno dobrać i tyle. I tak dobrze, ze choć
    właściwej płci byli, bo i tu przegięcia widziałem, jak z braku kobiet
    panienkę okazywano wśród jednej kobiety i dwóch mężczyzn. By się dało zrobić
    świadek zeznał "że, płci sprawcy wcześniej nie zauważył". I proszę nie
    kopać, bo nie ja to wymyśliłem.