  • Data: 2004-03-16 00:54:54
    Temat: Re: niesplacona karta kredytowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kasia wrote:
    > Mieszkam na stale za granica. 3 miesiace temu bank w polsce oddnowil mi karte
    > kredytowa, naliczyl sobie oplate za odnowienie karty, teraz nalicza kary i
    > odsetki za brak splaty - teraz jest juz okolo 150 zl.
    > Ja karty nigdy nie odebralam z banku i nie odbiore, bo nie wybieram sie do
    > Polski.

    Trzeba było wysłać wypowiedzenie umowy w ustalonym terminie (45 dni?)

    Tak to bankowi 'się należy' niestety i zapłacenie byłoby uczciwe.

    > Mam pytanie... co sie stanie jesli nie splace tej karty? Bank moze probowac
    > sciagnac naleznosci, ale ja mieszkam teraz na drugim koncu swiata.

    Hmmm... Ciekawe pytanie :)

    > Czy bank moze np. obciazyc splata karty moich rodzicow (dodam ze nikt nie ma
    > upowaznienia do mojej karty kredytowej i sama kilka lat temu podpisalam umowe
    > z bankiem)

    Tylko w przypatku Twojej (odpukać) śmierci i ew. przejęcia spadku.

    Jeśli jesteś u nich zameldowana - warto, żeby Cię wymeldowali, żeby nie
    mieć kołopotów. Ale jednak sugerowałbym zapłacić - ew. jakoś ugadać się
    z bankiem na niższą opłatę/anulowanie odsetek.