  • Data: 2004-03-16 00:13:06
    Temat: niesplacona karta kredytowa
    Od: "kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam na stale za granica. 3 miesiace temu bank w polsce oddnowil mi karte
    kredytowa, naliczyl sobie oplate za odnowienie karty, teraz nalicza kary i
    odsetki za brak splaty - teraz jest juz okolo 150 zl.
    Ja karty nigdy nie odebralam z banku i nie odbiore, bo nie wybieram sie do
    Polski.
    Mam pytanie... co sie stanie jesli nie splace tej karty? Bank moze probowac
    sciagnac naleznosci, ale ja mieszkam teraz na drugim koncu swiata.
    Czy bank moze np. obciazyc splata karty moich rodzicow (dodam ze nikt nie ma
    upowaznienia do mojej karty kredytowej i sama kilka lat temu podpisalam umowe
    z bankiem)