    From: Akarm <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Date: Wed, 31 Jul 2024 20:20:23 +0200

    W dniu 31.07.2024 o 19:38, Shrek pisze:

    > Również ten przed skrzyżowaniem, w związku z tym był, jest i będzie
    > zakaz wjazdu na skrzyżowanie (o ruchu kierowanym przez światła) na
    > czerwonym świetle.

    A przy okazji, taki stojący w środku, zabrania również zjazdu z ronda.
    Dlatego, według mnie, świetnie jest to rozwiązane na rondzie Śródka.
    Powinno to być kopiowane na wszystkich rondach z sygnalizacją świetlną.
    Niestety, w trosce o debili za kierownicą, na rondach stawiają światła w
    środku. A debile się cieszą i nie widzą powodu do zmiany. Debil
    bezrefleksyjnie wjeżdża na rondo, objeżdża wyspę i bezsensownie czeka na
    zielone do zjazdu, mimo że nic z prawej strony nie jedzie. I debilowi
    ten bezsens nie przeszkadza. Debil co najwyżej wkurza się, oczekując w
    długiej kolejce na lewym pasie przed wjazdem na rondo. I klnie na tych,
    którzy nie zjeżdżają i nie robią miejsca, żeby więcej samochodów mogło
    przejechać.

    --
    -
    Akarm