    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieruchomości, upust 95%, 5 letni okres "ochronny"
    Date: Wed, 14 May 2008 14:15:45 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 14 May 2008 14:07:39 +0000, jureq napisał(a):

    > A przeczytałeś par. 8.3 z tego skanu? Przecież tam masz odpowiedź na twoje
    > pytania.

    Sorry. Ja też to niedokładnie przeczytałem. Tam jest mowa tylko o osobie
    "bliskiej spadkodawcy". Prawdopodobienie ktoś (notariusz?) się pomylił i
    napisał "spadkodawcy" zamiast "darczyńcy". Ale formalnie rzecz biorąc p. 3
    ciebie nie dotyczy. Obowiązuje cię tylko p. 2. I wydaje mi się, że jeśli w
    jakiejś ustawie nie ma szczególowych przepisów dotyczących tej sytuacji,
    to mogłeś sprzedać to mieszkanie następnego dnia po darowiźnie bez zwrotu
    tej obniżki.