  • Data: 2006-01-24 11:46:35
    Temat: Re: niepowazna firma Manta i ich "gwarancja"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ma ... Dlaczego ma odpowiadać za zmianę (nieumiejętną) firmware przez lewych
    > użytkowników?

    Tu pewnie nie chodzi o lewych uzytkownikow, a o to, ze w polowie
    "prawej" zmiany nagrywarka sie nagle zawiesi i juz nigdy nie wstanie.

    Nie mowiac o przypadkach losowych, kiedy ktos bedzie mial przerwe w
    zasilaniu podczas upgradu firmware-u.
    Zasadniczo sprzet elektroniczny nalezy projektowac tak, zeby po
    wylaczeniu zasilania nie trzeba bylo go kazdorazowo za 100zl przywracac
    do zycia. A przynajmniej nalezaloby wyraznie napisac (najlepiej na
    opakowaniu), ze urzadzenia nie wolno podlaczac do miejskiej sieci
    energetycznej bez zasilacza awaryjnego.